opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
-
-
Zamieszczone przez JacomelliTydzień temu założyłem Pirelli Cinturato P1 195/55/r15, wcześniej jeździłem na Dunlop SP Sport. Różnica in plus duża (fakt Dunlopy już miały 5 sezon). Oponki asymetryczne, dość ciche, ładnie tłumią nierówności, na suchym w zakrętach trzymają bardzo dobrze, hamowanie też dobrze, dobrze trzymają kierunek jazdy. Na mokrym jeździłem raz i to przy małej mżawce po mieście więc trudno ocenić. Trwałości też nie ocenię..
Narazie jestem zadowolony
Komentarz
-
-
Bridgestone Potenza S001 i dobre i występują w tym rozmiarze. Jest to mało popularny rozmiar... ale Bridgestone ma szeroki wachlarz rozmiarów.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Ostatni sezon na Dunlopach sp sport 01 (zajebiste gumy) no to zacząłem szukać na przyszłe lato czegoś nowego. www.ceneo... wybór padł na continental sport contact3... cena dobra no to do koszyka... po 2 dniach dostaje email ze sklepu:
- otrzymalismy wiadomosc z naszego magazynu, iz na stanie posiadamy opony Continental SportContact 3 z 2009 roku.
Jednoczesnie informujemy, że dzięki odpowiedniemu składowaniu właściwości materiału ulegają polepszeniu. Mieszanka nie wystawiona na działanie warunków zewnętrznych ulega dodatkowemu wzmocnieniu. Według Niemieckiego Stowarzyszenia Serwisów Oponiarskich opony prawidłowo przechowywane przez 3 lata, uważane są za fabrycznie nowe, przez 5 lat za nowe.
Chcielibysmy jednak zapytac, czy chcialby Pan kontynuowac zamowienie i otrzymac towar, czy mamy je anulowac.
Prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji.
Z pozdrowieniami
oponytanio.pl
:lol: qźwa no na beszczela normalnie. Odpisałem, że poczekam jeszcze 2 lata jak w pełni dojrzeją i będą jeszcze lepsze.
Komentarz
- otrzymalismy wiadomosc z naszego magazynu, iz na stanie posiadamy opony Continental SportContact 3 z 2009 roku.
-
Zamieszczone przez cysterniarzOstatni sezon na Dunlopach sp sport 01 (zajebiste gumy) no to zacząłem szukać na przyszłe lato czegoś nowego. www.ceneo... wybór padł na continental sport contact3... cena dobra no to do koszyka... po 2 dniach dostaje email ze sklepu:
- otrzymalismy wiadomosc z naszego magazynu, iz na stanie posiadamy opony Continental SportContact 3 z 2009 roku.
Jednoczesnie informujemy, że dzięki odpowiedniemu składowaniu właściwości materiału ulegają polepszeniu. Mieszanka nie wystawiona na działanie warunków zewnętrznych ulega dodatkowemu wzmocnieniu. Według Niemieckiego Stowarzyszenia Serwisów Oponiarskich opony prawidłowo przechowywane przez 3 lata, uważane są za fabrycznie nowe, przez 5 lat za nowe.
Chcielibysmy jednak zapytac, czy chcialby Pan kontynuowac zamowienie i otrzymac towar, czy mamy je anulowac.
Prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji.
Z pozdrowieniami
oponytanio.pl
:lol: qźwa no na beszczela normalnie. Odpisałem, że poczekam jeszcze 2 lata jak w pełni dojrzeją i będą jeszcze lepsze.
Komentarz
- otrzymalismy wiadomosc z naszego magazynu, iz na stanie posiadamy opony Continental SportContact 3 z 2009 roku.
-
Uniroyal rainsport 2 225/45/17, zrobiłem 4kkm więc coś tam można powiedzieć, porównuję do GY Eagle Asymmteric (pierwszej generacji).
Generalnie rainsporty są OK, ale niestety GY lepsze, może nie na tyle, żeby rwać włosy z głowy, ale wyraźnie wyczuwalnie.
na korzyść GY przemawia przede wszystkim stabilność i trzymanie w zakrętach przy KAŻDEJ prędkości to daje niesamowitą pewność jazdy na tych oponach
uniroyale są bardziej miękkie i mają te słynne już miękkie boki z tendencją do kładzenia się w zakręcie i mimo, że opory toczenia są duuuuuuuuuużo mniejsze , lepszy komfort i trochę lepiej jeżeli chodzi o aquaplanning, to GY dają ten niesamowity "grip" jeżdżąc na nich w ogóle przestałem się zastanawiać co i z jaką prędkością się dzieje no i w związku z tym na początku udało mi się kilka razy osiągnąć kres możliwości Uniroyali :lol: co z GY raczej nigdy się nie zdarzało...
na pewno są to dobre opony, jak ktoś nie będzie chciał sprawdzać gdzie leży granica, to będzie zadowolony, nawet bardzo zadowolony.
ja spokojnie dojadę je do końca ale jak tylko kasa pozwoli wrócę chętnie do GY tym bardziej, że w drugiej generacji podobno zmniejszono opory toczeniasaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
stoję przed wyborem:
225x50x17 (scout)
- TOYO PROXES C1S XL 225/50R17 98Y (530zł)
- TOYO PROXES T1 SPORT XL 225/50R17 98Y (530zł)
a może lekko szersze ale tańsze :?: :!:
- TOYO PROXES C1S XL 235/50R17 100W (500zł)
nigdzie nie mogę wyczytać czy mają one rant ochronny ? może ktoś jeździł na tym? Nie ma nigdzie zdjęcia z oznaczeniami bocznymi. Może rant to standard ?
Komentarz
-
-
To argument na + większej nośności. Chodzi mi jeszcze o to, że opona jest elementem zawieszania samochodu i też resoruje - pochłania część uderzenia w nierówność. Czy w związku z tym, jazda na oponach o wyższym indeksie nośności niż np. fabrycznie założone 91, może przyczynić się do szybszego zużycia amortyzatorów?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragsterCzy może to być odczuwalne dla przeciętnego drivera?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz